Upp och ner andra gången på en vecka

Jaa , jag håller på att bli expert på området  halka , sätta sig på rumpan snurra halvt varv och denna gång skrapa upp fingerspetsen och få blåmärke på lunkan men andra sidan . Högra sidan har ju redan ett märke från första fallet så nu stämplade jag vänstra lunkan 

Skulle säkert fått fingerspetsen limmad eller sydd om jag skulle tagit mig till hvc. Men nu hade jag med dottern och hon är ju en ”livrädd för huset hvc person” så jag sket i det och lade några plåster lappar hemma istället.

Tack för din kommentar

